Search:

Type: Posts; User: Shauna

Page 1 of 845 1 2 3 4

Search: Search took 0.82 seconds; generated 56 minute(s) ago.

  1. Replies
    13
    Views
    908

    Lmao I was so good at this game and yet I never...

    Lmao I was so good at this game and yet I never did the boosts properly, nor did I ever have to. And I finished the damn game multiple times. Imagine how good I am now with all this extra speed.

    ...
  2. Replies
    13
    Views
    908

    I don't even know that the boost worked in the...

    I don't even know that the boost worked in the same way before - but then, maybe it did and I still managed to smash the game without it.

    You cannot smash it without the boost this time.

    It...
  3. Replies
    7
    Views
    421

    Can you check your privacy on your birthday? ...

    Can you check your privacy on your birthday?

    Settings > Edit Profile > there is an option here somewhere


    Also happy birthday!
  4. Thread: FFTCG

    by Shauna
    Replies
    6
    Views
    327

    We got some booster packs and then proceeded to...

    We got some booster packs and then proceeded to not give the game a shot. Maybe some day.

    Booster packs. Starter packs. Something. I don't know TCG
  5. Go for it!

    Go for it!
  6. Replies
    73
    Views
    1,681

    Nothing personnel kid

    Nothing personnel kid
  7. Replies
    23
    Views
    694

    It won't end, they'll have some kind of endless...

    It won't end, they'll have some kind of endless rotation of menial rubbish for us to do forever so they don't have to finish other episode(s).
  8. Thread: What's up?

    by Shauna
    Replies
    49
    Views
    2,587

    Lmao remember this

    Lmao remember this
  9. Thread: Nier Automata

    by Shauna
    Replies
    22
    Views
    2,045

    [Nier] If it makes you feel any better only 5 endings...

    If it makes you feel any better only 5 endings matter? And things get significantly shaken up after ending 2?

    I didn't mind the 9S bit, myself. The game was fun enough to actually play that I...
  10. Replies
    7,862
    Views
    663,644

    The ending was fine. Sansa got her dues, which is...

    The ending was fine. Sansa got her dues, which is all that I care about, I guess?

    Except for the whole... Bran decision. I don't know why they did the thing.
  11. Replies
    22
    Views
    768

    You have lost the plot Fox

    You have lost the plot Fox
  12. Thread: Hey

    by Shauna
    Replies
    27
    Views
    746

    hi

    hi
  13. The last few minutes of the film is all I really...

    The last few minutes of the film is all I really needed in life so...

    I guess that's it for me then.
  14. This is legit one of my favourite movies.

    This is legit one of my favourite movies.
  15. Replies
    47
    Views
    1,126

    I certainly watched the trailer with my eyes

    I certainly watched the trailer with my eyes
  16. [KH] I will never not be mad about Kairi

    I will never not be mad about Kairi
  17. Replies
    7,862
    Views
    663,644

    I don't care about anything except the death of...

    I don't care about anything except the death of Lyanna Mormont

    She died as she lived

    RIP
  18. Replies
    7,862
    Views
    663,644

    What is dead may never die

    What is dead may never die
  19. Replies
    5
    Views
    363

    Nier and Nier Automata have some of the most...

    Nier and Nier Automata have some of the most beautiful pieces of music I have heard in a video game in some time. The emotional connection the games forge with you, especially in Automata, kinda just...
  20. Replies
    14
    Views
    538

    guns with legs tho

    guns with legs tho
  21. Thread: hey congrats

    by Shauna
    Replies
    5
    Views
    382

    dammit hedgy i just lost 100 'cause i said you'd...

    You're welcome. I considered it many times Hedgy, but I always knew in my heart you would return.[/QUOTE]

    dammit hedgy i just lost 100 'cause i said you'd never come back



    Hello again!
  22. Oh yeah. Guess it's time to play FFXV!

    Oh yeah. Guess it's time to play FFXV!
  23. Poll: :shifty:

    :shifty:
  24. Poll: Absolutely. Also I will never forget that time we...

    Absolutely. Also I will never forget that time we accidentally did T2 legit. #proplayers
  25. I completely forgot about this show lmao

    I completely forgot about this show lmao
Results 1 to 25 of 21120
Page 1 of 845 1 2 3 4